perjantai 1. elokuuta 2014

Cooperin testi

Eilen minulla oli ratajuoksufiilis: halusin tehdä jonkinlaisen rataharjoituksen. Epäilin Viialan urheilukentällä olevan jotkin harjoitukset, joten suuntaan Lempäälän urheilukentälle. Paikan päällä käy ilmi, että Lempäälän Kisa järjestää Cooperin testin 10 minuutin päästä, enkä tietenkään samalla voi omaa vetoharjoitustani tehdä..

Päätin sitten osallistua Cooperiin. Lähtöjä oli 3, joista olin viimeisessä, joten ehdin lämmitelläkin sopivasti. Tämä oli ensimmäinen cooperini, 3000 metrin kisoja olen kyllä monia juossut...

Juoksu tuntui ihan hyvältä ja rennolta, enkä sitä kovin tosissani ottanut. Kovaa tietenkin yritin juosta, mutta kuitenkin rennosti. Ehdin juosta 3260m kunnes pilliin vihellettiin. Hengähdin vähän aikaa ja juoksin loppuverryttelyn myös Lempäälän Kisaa edustavan kaverini Venlan kanssa.

Halusin tehdä vielä muutaman vedon radalla, kun kerran olin päässyt fiilikseen. Vedot kulkivat ihan hyvin, joskin jalat menivät helposti maitohapoille...

Kotona taiteilin itselleni mielenkiintoisen palautusjuomasmoothien hamppuproteiinista, porkkanasoseesta, mustaherukoista, viinirypäleistä, kookoslastuista ja mantelilastuista. Tutustuin vasta vähän aikaa sitten hamppuproteiinijauheesen. Se on hyvä proteiinilisä, koska olen allerginen muille proteiinilisillä lukuunottamatta riisiproteiinia, ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti